Proces certyfikacji mieszanek mineralno-asfaltowych na zimno

W Bitumer korzystamy z najnowszych osiągnięć w branży oraz nowoczesnych maszyn i urządzeń, które pozwalają nam konkurować na rynku również pod względem ceny. Dlatego nasz asfalt na zimno udostępniany jest w atrakcyjnie niskich cenach. Stosowanie asfaltu na zimno do naprawy całych nawierzchni, a nie pojedynczych ubytków.

Asfalt drogowy na zimno, jak masa bitumiczna sama nazwa wskazuje, jest produktem który nie wymaga podgrzewania. Asfalt drogowy na zimno zachowuje stan sypki, więc łatwo go wysypać na uszkodzony trakt jezdni. Jego cena jest bardzo niska w stosunku do jego możliwości. Masa asfaltowa na zimno służy do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni drogowych. W naszym asortymencie znajduje się również emulsyjna masa zalewowa na zimno Cherbit P – praca z jej wykorzystaniem jest najtańszą i jednocześnie najszybszą metodą odświeżania oraz uszczelniania nawierzchni.

Proces certyfikacji mieszanek mineralno-asfaltowych na zimno odbywa się identycznie jak w przypadku innych wyrobów budowlanych . Zakres objęty certyfikacją ZKP znajduje się w odpowiednim rozdziale aprobaty technicznej lub krajowej ocenie technicznej.

Produkowana masa asfaltowa na zimno posiada uziarnienie od {0|zero} mm do {8|eight} mm. Gotowy asfalt sprzedawany jest w zgrzewanych workach po 25 kg. Masa asfaltowa kładziona na zimno to najpopularniejszy sposób utwardzania dróg i nie tylko. Metoda ta sprawdza się zarówno na mało uczęszczanych trasach, jak i w miejscach, w których panuje bardzo duży ruch. By jednak nie popełnić podstawowego błędu, nie należy masy asfaltowej kładzionej na zimno podgrzewać.

Stosowanie w produkcji mieszanki asfaltu modyfikowanego pozwala na wbudowywanie jej w temperaturach nawet do -20°C. Wyrób jest pakowany w worki z tworzywa sztucznego o wadze 25 kg, układane na paletach drewnianych. Posiada termin przydatności do stosowania 12 miesięcy od daty produkcji. Nasze masy umożliwiają realizację prac związanych z konserwacją oraz regeneracją powierzchni chodników oraz dróg. Masy na zimno posiadają wiele zalet – jedną z nich jest fakt, że można ich używać w każdej… Masa bitumiczna jest mieszanką mineralno-asfaltową, składającą się z kruszywa, lepiszcza bitumicznego oraz wypełniacza.

Podczas wykonywania robót należy używać odzież ochronną, rękawice i okulary ochronne. Przed wypełnieniem ubytków z jego krawędzi i podłoża należy usunąć luźne części i inne zanieczyszczenia. Nierówne krawędzie powinno się przyciąć do pionu ręcznie, udarowo lub piłą. Szczegółowe informacje odnośnie stosowanych przez Administratora standardów w zakresie prywatności dostępne są w Polityce Prywatności.